Tingimused

pood.karupoegpuhh.ee tingimused kehtivad kõigi ostuklientide suhtes võrdselt.

pood.karupoegpuhh.ee esindaja Karupoeg Puhh OÜ ja ostukliendi suhteid reguleerivad Karupoeg Puhh OÜ poolt koostatud üldtingimused ja Eesti Vabariigi poolt kehtestatud õigusaktid.

Karupoeg Puhh OÜ koostatud tingimused:

1. Tellimistingimused

Tellimus vormistatakse pood.karupoegpuhh.ee internetipoest ostu sooritaja (edaspidi Ostja) ja pood.karupoegpuhh.ee esindaja Karupoeg Puhh OÜ (edaspidi Müüja) vahel. Tellimuse vormistamine on samaväärne Ostu-Müügilepingu sõlmimisega.

1.1 Tellimuse vormistamisel teeb Ostja tellimuse elektrooniliselt, lisades toote virtuaalsesse ostukorvi. Tellimus vormistatakse hetkest, kui Ostja vajutab lingile „Kinnita tellimus”. Tellimuse kinnitus saadetakse Ostja poolt märgitud e-mailile. Sooritatud tellimuse arve edastab Müüja samutiOstja e-mailile.

Tellimust täites soovitame olla tähelepanelik, et vältida ebatäpsusi andmetes ja tellitavate toodete kogustes. Ostja on vastutav oma tellimuskirja õigsuse ees.

Kui Ostja soovib arve tasuda 50%-lise ettemaksuna, siis palume Ostjal saata ostusoov e-mailile info@karupoegpuhh.ee. Ettemaksu puhul koostatakse Ostjale eraldi arve.

1.2 Tellimuse jõustumine

Tellimus jõustub hetkest, kui arve järgi tasumisele kuuluv summa on laekunud Karupoeg Puhh OÜ arvelduskontole.

2. Hind

Karupoeg Puhh OÜ e-poe kodulehel müüdavate toodete hinnad on eurodes. Kõik hinnad sisaldavad 20%-list käibemaksu.

Kui Ostja sooritab ostu, mille toodete hind jääb alla 2€, lisandub hinnale transporditasu 4,95€ DPD kulleri puhul, DPD Pickup punkti valikul 2.50€ või vastavalt Omniva ja Smart Posti hinnakirjale.

Kui Ostja sooritab ostu, mille toodete hind on üle 29€, toimetatakse kaup Ostja poolt märgitud aadressile tasuta.

3. Toodete eest tasumine

Ostja tasub toodete eest vastavalt Karupoeg Puhh OÜ poolt edastatud arvele. Karupoeg Puhh OÜ jätab endale õiguse tellimus ja arve tühistada, kui Ostja ei ole tasunud arvet hiljemalt arvel märgitud tasumiskuupäevaks.

Toodete eest tasub Ostja Karupoeg Puhh OÜ arveldusarvele arvel märgitud panka.

4. Kauba kohaletoimetamine ja tarneaeg

Orienteeruvalt on kauba kohaletoimetamise aeg 1-21 päeva. Tarneaeg oleneb sellest, kas toode on laos olemas või mitte. Vastav märge laoseisu kohta on märgitud toote juurde. Laos oleva kauba tarneaeg on 1-3 päeva. Tarneaega hakatakse lugema lepingu jõustumise hetkest, punkt 1.2.

DPD kullerteenuse puhul saadame tellitud kauba kulleriga teele üldjuhul samal tööpäeval, kui ülekanne tellitud kauba eest laekub meie arveldusarvele tööpäeval enne kella 13:00. Ostjani jõuab pakk järgmisel tööpäeval. Tellimuse esitamisel laupäeval või pühapäeval, saadame kauba teele esmaspäeval ja kliendini jõuab kaup teisipäeval. DPD kuller toimetab pakid kohale tööpäeviti ajavahemikul 9.00-17.00.

DPD Eesti saadab Teile SMS-sõnumi, kus Teid teavitatakse paki saabumisest ja kus on kirjas paki number. Teil on võimalus muuta paki kättetoimetamise päeva või aadressi vastates saadetud sõnumile või DPD iseteeninduskeskkonnas www.dpdpakk.eu ningtelefonil 6130012. Vigaselt ja mitte selgelt märgitud sihtkoha aadressi mitte leidmisel vastutab kauba hilinemise eest Ostja.

Tooted antakse Ostjale üle koos saatelehega, millele Ostja on kohustatud alla kirjutama. Enne allakirjutamist soovitame Ostjal toodete pakend ja kogused üle kontrollida. Kui pakend või toode on transpordi käigus vigastatud, tuuakse see tagasi ja asendatakse uue, terve pakendi ja rikkumata tootega. Hilisemaid pretensioone pakendi osas ja toodete koguses ei rahuldata.

DPD Pickupi, Itella SmartPOSTi ja Omniva vahendusel tellitud kaup toimetatakse Ostja poolt valitud pakiautomaati 1-3 tööpäeva jooksul.

Paki saabumisel pakiautomaati saadetakse Ostjale SMS-teade paki saabumise kohta koos pakiautomaadi uksekoodiga. Uksekoodi sisestamisel pakiautomaadi arvutisse avaneb pakki sisaldava kapi uks. Pakki hoitakse pakiautomaadis 7 päeva alates paki sisestamisest.

Itella SmartPOST pakiautomaadid asuvad suuremates kaubanduskeskustes üle Eesti. NB! Ära kustuta Itella SmartPOSTi turvakoodi oma telefonimälust enne, kui 14-päevane tagastusõiguse periood on möödunud – kauba tagastamisel saad kasutada sama pakiautomaati sama koodi alusel.

Ostja võib kaubale järele tulla ka ise. Tellitud kaupa on võimalik kätte saada Ostja poolt valitud Karupoeg Puhhi kauplusest.

5. Toodete tagastamine ja tellimuse tühistamine

Ostjal on õigus vahetada kättesaadud kaup sama hinnaväärtusega mingi muu toote vastu või mittesobivuse korral kaup tagastada 14 päeva jooksul. Kauba tagastab Ostja, teavitades sellest eelnevalt Müüjat. Tagastatud kauba pakend ja kaup ei tohi olla mingil määral rikutud. Rikutud pakendis või rikutud toodet ei ole võimalik tagastada.

Tellimuse tühistamiseks saadab Ostja e-mailile info@karupoegpuhh.ee vastava teate. Teatesse tuleb märkida arve viitenumber, arvelduskonto number ja kauba asukoht.

Kui tagastatud toode on rikutud ja selle põhjus ei ole tingitud Karupoeg Puhh OÜ-st ja kui toodet on Ostja poolt kasutatud mittesihipäraselt, on Karupoeg Puhh OÜ-l õigus tasaarveldada kauba kahju. Kui Ostja ei nõustu tasaarveldatud summaga, on Ostjal õigus taotleda kauba väärtuse vähenemise kindlaks tegemisele sõltumatu ekspert. Sõltumatu eksperdi kulud maksab see pool, kelle seisukoht osutus põhjendamatuks.

E-poel on õigus e-poe vahendusel tehtud tellimusest sanktsioonideta taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata, kui kaup on laost otsa saanud või kui kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu. Kui e-poel ei ole võimalik tellimust täita, võetakse ostjaga esimesel võimalusel ühendust ning tagastatakse tasutud summa viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.

6. Pretensioonide esitamine ja tellimuse tagastamine

Tarbijal on õigus pöörduda kauba puuduse ilmnemisel kaupleja poole kahe aasta jooksul pärast ostu sooritamist. Kui selgub, et kaubal on tootmisdefekt, tuleb asi kauplejal parandada või asendada. Kui parandamine ebaõnnestub ja asendamine pole võimalik, on tarbijal õigus lepingust taganeda ehk toode tagastada ja saada raha tagasi. Kokkuleppel tarbijaga võib summa hüvitada ka kinkekaartides.

Tootja ei vastuta:

a) ostja poolt rikutud toote halvenemise eest;

b) toote mittesihipärasest kasutamisest tingitud vigastuste/puuduste eest;

c) toodete kasutusjuhendis märgitud hoolduse mittetegemisest tingitud vigastuste/puuduste eest.

Toote nõuetele mittevastavusest teatada e-mailile info@karupoegpuhh.ee või telefonile 56 261 262.

Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Ostjal õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või taganeda tellimusest ja tagastada toode. Toote tagastamise transpordikulud kompenseerib Müüja.

Ostjale kantakse tagastatud kauba eest tasutud summa koos transpordimaksuga Ostja pangakontole 7-14 tööpäeva jooksul.

Avastades toote mittesobivuse nõuetele, on Ostja kohustatud sellest teatama viivitamatult 7 päeva jooksul. Kui Ostja on toodet kasutanud ka pärast vea ilmnemist, ei rahuldata Ostja pretensioone.

7. Kliendi konfidentsiaalsus ja muud tingimused

Müüjal ei ole õigus levitada Ostja andmeid.

Müüja ei avalda Ostja andmeid mitte ühelegi teisele isikule ja Ostjal on õigus nõuda oma andmete kustutamist Müüja andmebaasist.

8. Muud tingimused

Lisaks Karupoeg Puhh OÜ koostatud tingimustele kaitseb mõlemaid osapooli, nii Ostjat kui Müüjat, Eesti Vabariigi seadused. Ostja huve kaitseb Tarbijakaitseamet.

Karupoeg Puhh OÜ lahendab arusaamatused oma klientidega rahumeelselt ja läbirääkimiste teel. Kui osapooled siiski ei leia sobivat lahendust, on mõlemal osapoolel õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse või Tallinna linnakohtusse.